تهدیدهای آمریکا غیر قابل اعتماد بودن این کشور را روشن ساخت

در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه هنر آمده است: این رفتار خودسرانه و تهدید به خروج بار دیگر بر مردم فهیم ایران غیر قابل اعتماد بودن حکام مستکبر امریکا را روشن ساخت و تجربه ی گرانمایه را پیش روی مردم ایران و سایر ملت ها گذاشته است.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی تهران در بیانیه ای تهدیدات و اظهارات ستیزه جویانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِی کُلِّ وَادٍ یَهِیمُونوَأَنَّهُمْ یَقُولُونَ مَا لَا یَفْعَلُونَ َإِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون.

سلام و درود فراوان بر مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی

خداوند متعال را سپاسگزاریم که زندگی ما را در مقطعی از تاریخ بشر قرار داد، تا با پیروی از دین پیامبر خاتم، پرچمدار صلح و عدل در جهان و الگوی دفاع از مظلومان و مستضعفین باشیم و بر عصبانیت شیاطین بیفزاییم.

و با وجود خصم بی حد دشمنان، همچنان سرافراز در صف اول مبارزه ی با مستکبران و استعمارگران قلدرمآب حضور داشته ایم. این ایستادگی به تاسی از آیات قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیه السلام، دشمنان دین و ملت ایران را چنان آشفته و پریشان کرده است تا جایی که اخیرا رییس جمهور کشوری که خود بزرگترین انبار تسلیحات کشتار جمعی را داراست، از ترس شعار مرگ بر آمریکای مردم قهرمان ایران چنان ناراحت و سردرگم شده که عنان از کف داده و هر چه مشاوران صهیون برایش دیکته کرده اند را به زبان جاری می کند و یک طرفه تهدید به خروج از توافق هسته ایی می کند. دریغ از ذره ای تفکر...

این رفتار خودسرانه و تهدید به خروج بار دیگر بر مردم فهیم ایران غیر قابل اعتماد بودن حکام مستکبر امریکا را روشن ساخت و تجربه ی گرانمایه را پیش روی مردم ایران و سایر ملت ها گذاشته است.

آن ها چنان سرگردان از نفوذ ایران در قلب ملت ها شده اند که حتی نام خلیج زیبای فارس را نیز از خاطر برده اند. و دلارهای نفتی سوادشان را نیز دچار تشویش کرده است اما بدانند که این (خلیج تا ابد فارس) خواهد ماند.

تبریک به مردمان شریف ایران زمین، که تنها با شعارهای انقلابیتان این چنین دشمن را خوار و زبون کرده اید.

ما خرسندیم از این که روز به روز وعده ی صدق پروردگار جهانیان در مورد حماقت دشمنانمان را به روشنی میبینم و امید به راه روشن شهدا، امام شهدا و رهبر حکیم و مقتدرمان، ما را مصمم تر از گذشته راهی مبارزه با این خوک صفتان عاری از عقل و منطق می کند.

عجیب نیست که مستکبران جهانی از رژیم های کودک کش و غاصب و حکومت های قبیله ای منطقه که بر روی لبه شمشیرشان رقص میکند حمایت میکنند؛ چرا که سلاح هایشان تنها توسط این بی خردان مورد استفاده علیه مردمان بی گناه دنیا قرار می گیرد و دستهایشان به خون انسانیت آلوده است و در مقابل عربده ی شیطان بزرگ دم تکان می دهند.

و در آخر، سپاه و ارتش محبوب و مقتدر! مرحبا به شجاعتتان که قلب شیطان را نشانه رفته اید و دست های پلیدش را در منطقه قطع کرده و رسوایش ساخته اید، بدانید که ما همه سپاهی هستیم و بر علیه کفر و شرک تا جان در بدن داریم دوشادوش شما از دین و سرزمینمان ایران دفاع خواهیم کرد.

کد خبر: 847266

وب گردی

وب گردی