کسب مقام نایب قهرمانی لیک جهانی کاراته توسط دانشجویان واحد اصفهان

فرنوش صادقی و مهتاب احمدی دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران به مدال نقره مسابقات لیک جهانی کاراته وان ترکیه دست یافتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، رقابت‌های جهانی کاراته‌ وان ترکیه با حضور 1262 کاراته‌کار از 85 کشور به مدت دو روز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و تیم کاتای بانوان ایران با ترکیب مهتاب احمدی، فرنوش صادقی هر دو از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و فریده خسروی کاراته‌کار اصفهانی به 3 نشان ارزشمند نقره دست یافتند.
فرنوش صادقی دانشجوی کارشناسی حسابداری واحد اصفهان(خوراسگان) پیش از این موفق به کسب عناوین سوم مسابقات بین‌المللی اپن در سال 2017، دوم مسابقات کاراته بانوان کشور در سال 96 و مقام سوم مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 95 شده است.


مهتاب احمدی دانشجوی کارشناسیارشد تربیت‌بدنی گرایش آسیب‌شناسی حرکتی واحد اصفهان(خوراسگان) نیز پیش از این موفق به کسب مقام اول کاتا تیمی و دوم کاتا انفرادی در مسابقات بین‌المللی گرجستان در سال 2017 و کسب مقام سوم کاتا تیمی و کاتا انفرادی در مسابقات بین المللی اپن کرمانشاه در سال1396 و بیش از ده مقام برتر در مسابقات کشوری شده است.
تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌ وان ترکیه با کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز بر سکوی قهرمانی لیگ جهانی ایستاد و پس از ایران تیم‌های ملی ژاپن و ترکیه به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

کد خبر: 847300

وب گردی

وب گردی