واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتربه سخنان رییس جمهور امریکا

بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر با صدور بیانیه ای به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر نقض برجام توسط ایران و یاغی خواندن جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

آقای ترامپ، حکومتی را که تو از آن به عنوان دیکتاتور خودکامه و رژیم یاغی یاد کردی، پرچمدار همان اسلام ناب محمدی میباشد که 1400 سال است نماد صلح و آرامش در جهان بوده و پایه گذار اصلی دموکراسی در تاریخ بشریت محسوب می­گردد.

تعبیر تو از وقایع سال 1979 به درد امثال خودت و هم پیمانانت میخورد ، در انقلاب 1979 ملت ایران با همان غرور ملی و میهنی که تو از آن یاد کردی، منش انقلابی را با کنار زدن حکومت طاغوت دست نشانده غرب، با آغوش باز پذیرفتند.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران طی جریان انقلاب اسلامی، ضربه مهلک دانشجویان پیرو خط امام روح ا... (ره) بر پیکره سرویسهای جاسوسی نظام سرمایه داری به ویژه آمریکا و گامی ضروری در جهت حفظ امنیت ملی مردم ایران در مقابل دسیسه ها و کودتاهای طرح ریزی شده از جانب حکومت جهانخوار و جنایتکار شما بود.

آقای ترامپ، تو با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان – نیروهای مخلصی که در همین لحظه در حال ایستادگی و نثار جان در مقابل تروریستهای تکفیریِ به اذعان خودت «ساخت دولت اوباما» هستند تا مردم جهان را از شرّ آنها رهایی بخشند – صرفاً موجبات خنده آزاد اندیشان جهان را فراهم کردی. کشتار مردم بی دفاع غیر نظامی توسط شما و متحدانتان در عراق، سوریه، در یمن به دست آل سعود خائن، در فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و دادن مدال افتخار به کاپیتان ناو وینسنس، تنها گوشه ای از لکه های ننگی است که تا ابد بر پیشانی شما باقی خواهد ماند.

در جریان وقایع سال 88 که تو آن را انقلاب سبز خطاب کردی، این مزدوران شما بودند که با خیانت بزرگ و فراموش نشدنی که البته ناشی از هواپرستی، قانون شکنی و خود بزرگ بینی بود امنیت ملی ایران را خدشه دار کرده و با هتک حرمت عاشورای حسینی داغ دل ملت ایران را تازه کردند.

آقای نادان، کشوری که کل تاریخچه اش حتی به اندازه یک برگ از تاریخ ملت بزرگ ایران هم نمی شود، به چه حقی در مورد نام خلیج همیشگی فارس اظهار نظر کرده و با زبان شوم خویش برای ما و منطقه ما تعیین تکلیف میکند؟ به یاد داشته باش که اگر بخواهی کوچکترین غلطی در حوزه خلیج فارس یا دریای عمان یا در هر نقطه دیگر جهان بر علیه منافع ملی ایران انجام دهی، تمامی پایگاه های شما و هم پیمانانتان در منطقه را با خاک یکسان خواهیم کرد.

مردم سوریه، برادران دینی ما و بشار اسد تنها رئیس جمهور قانونی این کشور است. به حول و قوه الهی و به کوری چشم شما، طی ماه های آینده جول و پلاس داعش و تکفیری ها از منطقه به دست همان سپاه پاسدارن جمع خواهد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - نیرویی که بر قلوب مردم منطقه حکومت می کند - افتخار این را دارد که مستقیماً زیر نظر رهبر عظیم الشأن ایران اسلامی است.

و اما برجام، توافقی که علیرغم بدببینی های رهبر عزیزمان صورت گرفت و مهمترین نتیجه آن اثبات دوباره تجربیات گذشته بود «آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند». توافقی که با کم توجهی مسئولین کشور به اصول اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام عظمای ولایت (حفظه الله) و عدم ایمان به توان داخل و پتانسیلهای منطقه، متأسفانه طی این چند سال در رأس برنامه ریزی های دولت قرار گرفت و در نهایت موجب ویرانی پایه های اقتصاد و تولید داخلی، سودهای کلان برخی شرکتهای غربی و بیکاری هزاران جوان ایرانی گردید. بنابراین بدان که لغو برجام موجب خشنودی ما و فرصتی دوچندان برای جهش علمی و اقتصادی ملت ایران است و هر زمان رهبر عزیزمان اذن دهند ما برجام را با کمال میل به آتش خواهیم کشید.

و پیام آخر به رئیس جمهور بی ادب و کم خرد آمریکا : سگی که توانایی جنگیدن ندارد، بیــشتر پارس میکند...

و خطاب به مولا و صاحب امرمان امام خامنه ای (مدظله العالی): ما جوانان انقلابی تا آخرین قطره خون خود پای عهد و میثاقی که با شهدا و امام شهدا بسته ایم می مانیم و همچون عمارها و مالک ها گوش به فرمان علی، آماده نثار جان هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

کد خبر: 847302

وب گردی

وب گردی