احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد

-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد

به گزارش ایسکا نیوز،حمیدرضا حاجی بابایی پیرامون جلسه امروز که در دفتر وزیر نفت و باحضور استاندار همدان و دیگر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در این جلسه احداث بزرگترین پالایشگاه غرب کشور در همدان کلید خورد.

وی تاکید کرد: بنا بر دستور صریح وزیر نفت مقرر شد فاز مطالعاتی و تبع آن احداث پالایشگاه غرب کشور با سرعت و امکانات لازم در اسرع وقت شروع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز گفت: با تعدادی از سرمایه گذاران که در زمینه سرمایه گذاری خارجی فعالیت داشتند، آشنایی و مذاکراتی صورت گرفت و برای ایجاد زمینه های جذب این افراد با هماهنگی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت اقدامات اولیه انجام شد.

حاجی بابایی افزود: در جلسات پیگیری جذب سرمایه گذاران که باحضور استاندار و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و سرمایه گذاران تشکیل شد، موضوع از جوانب مختلف بررسی و با اطمینان از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مقدمات جلسه امروز مهیا شد.

وی توضیح داد: مکان یابی پروژه پالایشگاه همدان در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد صورت گرفته است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

حاجی بابایی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایی مسئولین در سطح ملی واستانی در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری از پروژه مذکور دست یابیم.

900

کد خبر: 847330

وب گردی

وب گردی