بهره‌برداری مطلوب از پارک طوبی با همکاری شهرداری و اداره‌کل اوقاف در آستانه تبریز 2018

شهردار منتخب تبریز در جریان بازدید نماینده ولی‌فقیه از نابسامانی‌های اخیر پارک طوبی، گفت: امیدواریم با همکاری اداره‌کل اوقاف، پارک زیبای طوبی را در خدمت استفاده مناسب شهروندان قرار دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، ایرج شهین‌باهر در جمع خبرنگاران یادآور شد: پارک طوبی، سال‌ها پیش، با همت شهرداری تبریز احیا شده و پس از بحث‌های مربوط به مالکیت پارک، با رای مرجع قضایی، در خدمت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که مطابق رای قانونی، شهرداری تبریز از سال ۹۲، تنها عهده‌دار فضای‌سبز پارک بوده‌است، گفت: متاسفانه بخش‌هایی از پارک، وضعیت نامطلوبی یافته و همین امر موجب شده با تاکیدات حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، سامان‌دهی پارک در دستور کار شهرداری تبریز قرار بگیرد.

شهردار منتخب تبریز ادامه داد: مصمم هستیم با هماهنگی اداره‌کل اوقاف، در آستانه رویداد گردشگری ۲۰۱۸، این پارک را سامان‌‌ داده و در خدمت استفاده مطلوب شهروندان قرار دهیم.

وی با اشاره به این‌که پارک طوبی، آرامگاه مشاهیر مهمی از قبیل باقرخان، آیت‌الله شهیدی، مرحوم حاج‌رضا طوبی و استاد نخجوانی است، افزود: بخش‌های جنبی و کاربردهای متنوع پارک طوبی، باید به تناسب جایگاه فاخر پارک، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که این امر نیازمند همکاری مجموعه اوقاف استان است.

شهین‌باهر در پایان تاکید کرد: اهداف مهم تبریز ۲۰۱۸، با اختیارات محدود شهرداری، نمی‌تواند به ثمر برسد و از این رو، همکاری و نقش‌آفرینی عموم دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

کد خبر: 847389

وب گردی

وب گردی