حمایت های نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی از سپاه

نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در مقطع فعلی به دلیل اینکه سپاه توانسته است سیاست‌های آمریکا را در منطقه خنثی کند بیش از پیش مورد دشمنی استکبار جهانی و آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز؛ حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم ظهر امروز در تجمع نیروهای مسلح استان در حمایت از سپاه پاسداران اظهار داشت: یکی از برکات اظهارات دشمنان ما است که هر حرفی می‌زنند بر علیه‌شان تمام می‌شود و هر اقدامی انجام می‌دهند منجر به رساندن منفعت به ایران می‌گردد.

وی با بیان اینکه این اقدام ترامپ وحدت، همدلی و صمیمیت را بین نیروهای خودی بیشتر کرد، ادامه داد: شاید اگر می‌خواستیم در طول سال برنامه‌ریزی کنیم که چگونه و با چه بهانه‌ای اینگونه دور هم جمع شویم، باید دنبال مناسبت می‌گشتیم اما امروز سخنان دشمن باعث شده است به طور خودجوش در کنار برادران سپاه و پاسدار آمده‌ایم و حمایت و پشتیبانی نیروهای مسلح از این ایشان را اعلام بداریم.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان گفت: سپاه یک نهاد بر آمده از بتن انقلاب اسلامی است و همواره در سنگر دفاع از انقلاب و نظام قرار داشته و در مواقع سخت و بحرانی یار و یاور کشور بوده است.

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح در مقاطع مختلف یار مردم هستند، خاطر نشان ساخت: هنگام رخداد بلاهای طبیعی اولین گروهی که حاضر می‌شوند نیروهای مسلح هستند.

وی ادامه داد: گرچه سپاه همواره مورد خصومت آمریکا بوده اما در مقطع فعلی به دلیل اینکه سپاه توانسته است سیاست‌های آمریکا را در منطقه خنثی کند بیش از پیش مورد دشمنی استکبار جهانی و آمریکا قرار گرفته است.

آل هاشم با بیان اینکه تحرک گسترده و اثر بخش نیروی قدس دشمنان را به خشم آورده است، تاکید کرد: سپاه بزرگ‌ترین عامل مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه بوده است، گروه‌هایی که توسط آمریکا و متحدانش در منطقه به وجود آمده است.

وی ادامه داد: هجمه‌های گسترده علیه سپاه نشان دهنده‌ی نقش مثبت و سازنده سپاه در داخل کشور و سطح منطقه است، امروز نیروهای مسلح ما مورد طمع دشمنان قرار گرفته‌اند، دشمن می‌بیند که سپاه چگونه در برابر دشمنان مقابله و ایستادگی می‌کند.

آل هاشم تصریح کرد: علت دشمنی این است که مجموعه سپاه و نیروهای مسلح مایه‌ی اقتدار این کشور است و هر آنچه مایه‌ی اقتدار ایران باشد معلوم است که مبغوض دشمنان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم وظیفه دارند عناصر اقتدار و عزت ایران اسلامی را تقویت و حمایت کنند، تاکید کرد: سپاه مورد حمایت مردم و مسئولان کشور است زیرا این حمایت به معنی حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان بیان کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا حمایت از سپاه و آرمان‌های امام خمینی(ره) را داشته باشیم، جمهوری اسلامی ایران قدر فرزندان انقلابی خود را در نیروهای مسلح می‌داند.

وی اذعان کرد: رمز موفقیت ما تا کنون در جمهوری اسلامی ایران وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین بوده است و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، با اطاعت از رهبری به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

کد خبر: 847405

وب گردی

وب گردی