پژوهشکده علمی شهید وزوایی افتتاح شد

مراسم افتتاح پژوهشکده علمی شهید وزوایی و دفتر مرکزی جدید بسیج دانشجویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، دکتر نصیری و دکتر حداد عادل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه همایش "زعیم ذوالفنون" پژوهشکده علمی شهید وزوایی و همچنین دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، دکتر نصیری و دکتر حداد عادل افتتاح شد.

محمدرضا آبدار رئیس پژوهشکده علمی شهید وزوایی در مصاحبه با خبرگزاری «ایسکانیوز»گفت: از جمله محورهای مشخص فعالیت های این پژوهشکده علمی می توان به تدوین و انتشار مجلات علمی_تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نیاز دانشجویان هر رشته بصورت تخصصی با اساتید مجرب، پژوهش های علمی در قالب کسری خدمت برای برادران اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری بازدیدهای علمی در جهت پیوند علم و صنعت متناسب با نیاز هر رشته در هر سه مقطع و حمایت از مقالات و پایان نامه هایی که موضوع بنیادی و پر اهمیتی را انتخاب کرده و بر روی آن تحقیق و پژوهش می کنند، از دیگر محورهای مشخص پزوهشکده علمی شهید وزوایی است.

رئیس پژوهشکده علمی شهید وزوایی تصریح کرد: سهل تر کردن دست یابی دانشجویان به مراکزی که برای گذراندن دوره کارآموزی می توانند نهایت استفاده و کسب تجربه را از آنجا داشته باشند، بصورت تفاهم نامه فی مابین پژوهشکده با آن مراکز و شرکت ها و کارخانه ها و ...، ایجاد مرکز تبادل کتاب و نشر جزوات درسی و تشکیل تیم های تخصصی متشکل از دانشجویان با رشته های مرتبط در مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت تحقیق و پژوهش بر روی مشکلات روز کشور از جمله اهداف مهم این پژوهشکده است.

کد خبر: 847535

وب گردی

وب گردی