معرفی فرجی دانا و ضیا هاشمی برای وزارت علوم منتفی شد

نماینده مردم تهران درباره تاخیر در معرفی وزیر علوم گفت: در شرایط فعلی معرفی فرجی دانا و همچنین ضیا هاشمی برای وزارت علوم منتفی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی در گفت‌وگو با اعتماد، تاخیر در معرفی وزیر علوم را نگران‌کننده توصیف می‌کند و ادامه می‌دهد اگر گزینه وزارت علوم روز یکشنبه معرفی نشود، فراکسیون امید در تدارک دیدار مجدد با رییس‌جمهور برای تسریع در این امر است.
به گفته صادقی فراکسیون امید قصد دارد در این دیدار هم به رییس‌جمهور یادآوری کند تاخیر بیش از این در معرفی وزیر علوم موجه نیست و هم برای چندمین بار بر شاخص‌هایی که تا الان از طرف فراکسیون برای وزیر علوم معرفی کرده است تاکید کند.

صادقی ضمن منتفی دانستن انتخاب ضیاء هاشمی و فرجی دانا برای تصدی وزارت علوم، در پاسخ به این سوال که فراکسیون امید گزینه‌هایی برای معرفی به رییس‌جمهور دارد یا خیر با لحنی گلایه‌آمیز می‌گوید: گزینه‌ای نداریم. اساسا بحث از معرفی گزینه‌ها گذشته است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: هر گزینه‌ای که مطرح می‌شود طی روش غیر قابل قبولی می‌گویند مورد تایید واقع نشده است. روشی که منجر به این امر شده که تا الان برای ١٠ یا ١١ گزینه رایزنی کنند و موفق نشوند یکی از آنها را به مجلس معرفی کنند. این نشان می‌دهد این روش چقدر غلط است.

کد خبر: 847547

وب گردی

وب گردی