شما دارید برای من تعیین تکلیف می کنید!

این دانشجوی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تاکید کرد: پس از آنکه هلال احمر شهرستان اجرای برنامه های ما را منحل کرد، مانیز تصمیم گرفتیم که برنامه های ابلاغی هلال احمر را اجرا نکنیم که با واکنش مسئول هلال احمر شیروان روبرو شد و تاکید کرد که باید دبیر کانون هلال احمر دانشگاه عوض شود؛ در حالی که این تغییر باید از طریق انتخابات صورت بگیرد.

محمود حشمتی دبیر کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز ضممن اشاره به اینکه در مهر ۹۵ از طریق انتخابات دبیر کانون شده است؛ تاکید کرد: ۱۵ مهر ۹۵ انتخابات کانون هلال احمر دانشگاه آزاد شیروان برگزار شد و من در این انتخابات رای آوردم و دبیر کانون شدم.

وی افزود: در همان زمان رئیس هلال احمر شهرستان شیروان هم منصوب شد و طی جلسه ای از ما خواستند که برنامه های خود را ارائه کنیم تا مقدمات اجرایی شدن این برنامه ها توسط هلال احمر شیروان انجام شود.

حشمتی ادامه داد: ما پس از مدتی چندین برنامه به وی ارائه کردیم که متاسفانه هیچ کدام از برنامه ها اجرایی نشد و ما تعدادی برنامه را با حمایت دانشگاه برگزار کردیم و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان روبرو شد.

این دانشجوی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تاکید کرد: پس از آنکه هلال احمر شهرستان اجرای برنامه های ما را منحل کرد، ما نیز تصمیم گرفتیم که برنامه های ابلاغی هلال احمر را اجرا نکنیم که با واکنش مسئول هلال احمر شیروان روبرو شد و تاکید کرد که باید دبیر کانون هلال احمر دانشگاه عوض شود در حالی که این تغییر باید به صورت انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش آمدن این مسئله به دفتر وی مراجعه کردم، اما متاسفانه برخورد ناشایستی با من داشت و با لحن بد من را از اتاق خود بیرون کرد و گفت «شما دارید برای من تعیین تکلیف می کنید!».

محمود حشمتی در پایان گفت: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان در ادامه مانع شرکت در تست آمادگی جسمانی برای ارتقای درجه نجاتگری و بازآموزی دوره تخصصی جاده شد.

تعامل خود را با کانون های دانشگاه حفظ کرده ام

در همین رابطه حسین پیل پا به خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز گفت: بنده از زمانی که به سمت منصوب شده ام، تعامل خود را با کانون های دانشگاه حفظ کرده ام؛ در خصوص دانشگاه آزاد شیروان هم به همین صورت بوده است ولی چندین بار که از دبیر کانون هلال احمر دانشگاه آزاد واحد شیروان درخواست کردیم برنامه های خود را جهت بررسی ارائه کنند، اما دریغ نمودند.

وی افزود: دبیر کانون هلال احمر دانشگاه آزاد واحد شیروان در چندین برنامه هم که برای هلال احمر بود حضور نیافتند، از طرفی در برخی مواقع که آن ها را در پست های امدادی قرار می دادیم، به صورت مطلوب کار را انجام نمی دادند و مسئولین از آن ها راضی نبودند.

حسین پیل پا در خصوص اینکه مانع از حضور دبیر کانون هلال احمر دانشگاه آزاد واحد شیروان در دوره های تخصصی نجاتگری شده است، افزود: وقتی کسی نتواند در پست های داوطلبانه حضور مفیدی داشته باشد، قطعا در برنامه ی سخت تر نخواهد توانست نیروی موثری باشد.

کد خبر: 847551

وب گردی

وب گردی