واکنش پوچتیتو به احتمال انتقال هری کین به رئال

ماتئوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام در مورد دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پوچتینو در مورد احتمال انتقال هری کین به رئال و درخشش ایسکو در ماه های اخیر صحبت کرد.درخشش ایسکو: "از نظر من ایسکو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و این موضوع را به کرات ثابت کرده است. من خیلی خوش شانس بوده ام که بازی او در تیم های مختلف را دیده ام و ایسکو را همیشه بازیکنی با ظرفیت و خلاقیتی بیش از حد متوسط و میانگین می دانم.

ایسکو به حداکثر پتانسل خود در ترکیب رئال مادرید رسیده و ما اهمیت ویژه ای در دیدار برابر رئال برای او قائل هستیم زیرا همه ما از جادوی ایسکو خبر داریم."

احتمال انتقال هری کین به رئال: "او از حضور در تاتنهام راضی است اما کسی از آینده خبر ندارد. هری کین احساس می کند توسط تاتنهام به جهان فوتبال شناسانده شده و زمانی که خداحافظی توتی با لباس رم را دید بسیار هیجان زده شد.

امیدوارم هری کین برای سالهای سال با ما باشد زیرا او نمونه ای مناسب برای بسیاری از هم تیمی هایش به عنوان یک الگو است. زیدان او را یکی از بهترین ها خطاب کرده اما هری کین همچنان جای پیشرفت دارد."

دیدار برابر رئال: "ما بازیکنان باتجربه ای در ترکیب داریم که قادر به مبارزه با بهترین تیم دنیا هستند و بازی برابر رئال فرصت خوبی برای اثبات توانایی های ماست."

606

کد خبر: 847556

وب گردی

وب گردی