پیام دکتر رهبر به اولین یادواره شهدا دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت برگزاری اولین یادواره شهدا دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد یاسوج، متن پیام دکتر رهبر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون"

«کسی که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.» سوره بقره، آیه 154

سلام خدا بر ارواح طیبه شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان دانشگاه های آزاد اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد. ارادت خود را به خانواده های این عزیزان و جامعه فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی آن استان ابراز می دارم.

دانشجویان شهید، این‌ یقین‌ را پدید می‌آورند که‌ ایثار و از خودگذشتگی از سرآگاهی‌ و با اراده‌‌ روشن‌بینانه‌ بوده‌ است‌ و این‌ مسئله ارزش‌ عمل‌ را مضاعف‌ می‌کند، دانشجویان‌ شهید سرآمدان ‌ایمان‌ وایثار‌ به شمار می آیند که در راه پاسداری از کیان کشور وآرمانهای اسلام درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و امروز به برکت شهیدان عزیز، ایران اسلامی در امنیت و آرامشی مثال زدنی به سر می برد.

برگزاری یادواره ایثار و شهادت، فضای دانشگاه را عطرآگین کرده و ثمره این یادواره می تواند الگو های جاودانه ای را به جوانان کشور هدیه کند. بی تردید زنده نگه داشتن راه شهیدان و فرهنگ ایثار در فضای دانشگاهی، چراغ راه هدایت جامعه و منبع بیکران تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است.

مسلما باتوجه به دشمنی‌ها و کینه توزی هایی که با نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، تعمیق بخشی مفاهیم انقلاب اسلامی به تأسی از راه و منش سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ضرورت دارد.

ضمن تشکر از تلاش وکوشش‌های مجدانه ستاد برگزاری اولین یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد از خداوند منان می خواهم که ما را در راه حفظ ارزشهای انقلاب، اسلام و گسترش اصول اخلاقی و انسانی یاری کند.

برای شما عزیزان توفیق خدمت صادقانه، عزت و بهروزی آرزومندم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 847617

وب گردی

وب گردی