رسانه ملی رویکردهای جدید مدیریت شهری را منعکس کند

عضو شورای شهر با انتقاد از رویکرد نامناسب رسانه ملی در انعکاس برخی از اخبار مربوط به مدیران شهری، گفت: مردم باید از مسائل عمده شهر باخبر باشند و رسانه ملی رویکردهای جدید را باید مطرح کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، میرلوحی در چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: در ماده یک قانون شورا موارد مختلف و متعددی در بحث نظارت بر امور بهداشت، سینماها، اماکن عمومی، تعاونی‌ها و همکاری با مسئولان وجود دارد و اقتضا می‌کند که شورا تا جایی که قانون تجویز کرده جلسات علنی داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین مسائل شورا عام و مربوط به مردم است و رسانه‌ها وظیفه دارند آنها را گزارش دهند و از این بابت خوشحالیم که شورا شیشه‌ای شده است.

عضو شورای شهر افزود: اما سؤالم از رسانه ملی این است که چرا رویکرد متناسب با گذشته را ندارد. این رسانه زحمت می‌کشد اما در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم باید دقیق‌تر عمل کند. مردم باید بدانند رسانه رویکردهای جدید شورا را مطرح می‌کند.

این عضو شورا، گفت: بحث درآمدها، عوارض و مناسبات دولت و شهرداری مسائل عمده‌ای است که باید در رسانه ملی مطرح شود. مصاحبه روز گذشته شهردار در تمام شبکه‌ها منتشر شد اما در رسانه ملی اثری از آن وجود نداشت.

وی گفت: به نظر می‌رسد بهتر است از رئیس رسانه ملی دعوت کنیم تا به شورا بیاید چرا که اکنون فضای بهتری در رسانه نسبت به قبل وجود دارد، در گذشته به گونه‌ای غفلت در مدیریت وجود داشت که احساس می‌شد مدیران آن رختخواب خود را به شبکه برده‌اند.

706

کد خبر: 847643

وب گردی

وب گردی