فردا؛ آغاز انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از روز چهارشنبه 26 مهرماه آغاز می شود، تاکید کرد: داوطلبان می توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت از چهارشنبه تا جمعه 28 مهر در سایت سنجش آموزش پزشکی ثبت نام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین پورکاظمی در گفت و گو با وبدا درخصوص تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی گفت: دانشگاه ها در برخی رشته های مقاطع کارشناسی ارشد و PHD که دارای ظرفیت بودند، اعلام تکمیل ظرفیت کردند.

وی افزود: تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از روز چهارشنبه 26 مهر تا روز جمعه 28 مهرماه در سایت سنجش پزشکی انجام می شود و هر کدام از داوطلبان براساس رشته ای که در آزمون شرکت کرده بودند، می توانند، مجدد انتخاب رشته کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی ارشد، داوطلبانی که قبلا مجاز شده بودند، می توانند، انتخاب رشته کنند که 7 هزار نفر پذیرفته شدند و درحال حاضر 400 نفر ظرفیت خالی وجود دارد.

وی ادامه داد: در مقطع PHD نیز داوطلبانی که در مصاحبه قبول شده و توسط ما معرفی شدند، می توانند، در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته شرکت کنند که قبلا 1400 نفر قبولی اعلام شد و 400 نفر را برای مصاحبه معرفی کردیم و درحال حاضر نیز 40 نفر ظرفیت مجدد وجود دارد و لذا افرادی که قبول نشدند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

کد خبر: 847650

وب گردی

وب گردی