تهران ایسکانیوز: اولین گردهمایی ایران و اروپا اوخر مهر ماه در لندن برگزار می شود .


نشریه یوروپین ویس (European Voice) قرار است با هدف آشناسازی شرکت‌های خارجی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران، اقدام به برگزاری اولین گردهمایی ایران- اروپا (The 1st Europe-Iran Forum) کند . قرار است این گردهمایی 23 و 24 مهر ماه در لندن برگزار شود.


بر اساس گزارش ارائه شده از سوی دبیرخانه برگزاری همایش، دفتر ریاست جمهوری ایران نیز در مکاتبه‏ای با نشریه یوروپین ویس، به ایجاد دورنمای روشنی از حضور همراه با رقابت ایران در اقتصاد جهانی و ایجاد تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی با رویکردی برد- برد تأکید و از برگزاری چنین گردهمایی‌هایی حمایت کرده است.


این اولین باری است که تعداد قابل توجهی از مدیران ایرانی و خارجی از بخش خصوصی و از صنایع گوناگون در یک همایش تجاری در خارج از ایران شرکت می‌کنند. در کنار مدیران ارشد ایرانی که از صنایع مختلفی همچون بانکداری، سرمایه‌گذاری، راه و ساختمان و داروسازی در این گردهمایی حضور خواهند یافت، جک استراو عضو پارلمان و وزیر خارجه سابق انگلستان، هوبر ودرین وزیر خارجه سابق فرانسه، توماس شولتز مدیر عامل اف ال اسمیت(FLSmidth) ، مایکل توکاس عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی آلمان وایران ، مارتین سورل مدیر عامل دبلیو‌پی‌پی (WPP)، سیفیزو دابنگوا مدیر عامل ام‌تی‌ان (MTN) و چارلز رابرتسون مدیر استراتژی کلان شرکت رنسانس (Renaissance Capital) نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.


گفتنی است جان اندروز سردبیر و مشاورنشریه اکونومیست و ژرژ ملبرونو خبرنگار ویژه خاورمیانه از نشریه فیگارو، مسئولیت گردانندگی سخنرانی‌ها و جلسات اولین گردهمایی ایران-اروپا را بر عهده خواهند داشت.

کد خبر: 84766

وب گردی

وب گردی