وزارت بهداشت امکان تکمیل و اجرای فرآیند ارزیابی حقوق شهروندی در نظام اداری را دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در صورت تایید سازمان امور اداری و استخدامی، وزارت بهداشت امکان تکمیل و اجرای فرآیند ارزیابی حقوق شهروندی در نظام اداری در واحدهای ستادی و محیطی خود را خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری وزارت بهداشت ضمن اشاره به مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و جایگاه مهم آن در حوزه سلامت، گزارشی درباره اقدامات انجام شده این وزارتخانه در راستای اجرای این مصوبه ارائه کرد.

دکتر صدرالسادات گفت: در صورت تایید سازمان امور اداری و استخدامی، وزارت بهداشت امکان تکمیل و اجرای فرآیند ارزیابی حقوق شهروندی در نظام اداری در واحدهای ستادی و محیطی خود را خواهد داشت.

براساس این گزارش دکتر سالاریان زاده، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت نیز در ادامه به ارائه رویکرد مدل اجرایی وزارت بهداشت و مستندات اجرایی شدن آن پرداخت و توضیحاتی در خصوص سامانه حقوق شهروندی در نظام اداری بخش سلامت ارائه کرد.

همچنین در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ رئیس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیران مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت حضور داشتند.
در پایان آقای خرازی رییس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن تقدیر از همکاران مجری ستادی و دانشگاهی، وزارت بهداشت را یکی از دستگاه های پیشرو در امر اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری معرفی کرد و التزام دستگاه های اجرایی به در نظر گرفتن سه امر مهم رفتار محترمانه با ارباب رجوع، اجرای مقررات بدون تبعیض و سرعت انجام کار را از نکات کلیدی اجرای تصویب نامه مذکور برشمرد.
وی همچنین اقدامات وزارت بهداشت را به عنوان یکی از تجارب موفق قابل ارائه در نشست های مشترک دولت و دستگاه های اجرایی عنوان کرد و خواستار اجرای آن شد.

701

کد خبر: 847670

وب گردی

وب گردی