شناسایی نیمی از اموال دولت/دستگاه های اجرایی فقط بهره بردار اموال دولتی هستند

مدیرکل اموال دولتی گفت: وزارت اقتصاد با هماهنگی سایر سازمان ها گام های اساسی را در جهت تحول نظام امور مالیاتی و شفافیت امور مالی کشور، برداشته است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ همایش ملی مولدسازی و مدیریت دارایی های دولتی 30 مهر ماه برگزار می شود، در راستای این همایش، قربان پور مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار گفت: وزارت اقتصاد با هماهنگی سایر سازمان ها گام های اساسی را در جهت تحول نظام امور مالیاتی و شفافیت امور مالی کشور، برداشته است که در این زمینه اقدام به برگزاری پروژه ی مولدسازی اموال دولتی کرده است.


او افزود: برای تحقق این امر در پروژه مذکور اقدام به هماهنگی و ایجاد زیرساخت های اطلاعاتی کرده است که سامانه ی جامع اموال و دارایی های دولتی سادا برای مدیریت اموال طراحی شده است.


قربان پور تصریح کرد: فاز نخست این طرح در نیمه ی دوم سال 94 عملیاتی شد که نتایج خوبی را با خود به همراه داشت و عملکرد این پروژه هفته آینده در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه خواهد شد.


مدیرکل اموال دولتی گفت: در این همایش دستاوردها و چالش های پیش رو اطلاع رسانی می شود که باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا همه ی اطلاعات از بعد کمی و کیفی در سامانه سادا ثبت شود و بیش از 350 هزار از اموال و دارایی های دولت تاکنون شناسایی و در سامانه ی مذکور ثبت و طبقه بندی شده است.

ادامه دارد...

401

کد خبر: 847671

وب گردی

وب گردی