انهدام باند سه نفره سارقان خودرو /روزی 2 الی 3 خودرو  را سرقت می کردیم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند سه نفره سارقان خودرو که در سه نقطه شهر تهران، مخفیگاه داشتند خبر داد و گفت: متهمان به 800 فقره سرقت معترف شدند.

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "رضا بستو"، ظهار داشت: در پی اطلاع از انجام سرقت های مکرر به صورت باندی توسط تعدادی از سارقان، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری 131 شهر ری اقدامات خود را در خصوص شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان آغاز کردند.

وی گفت: با پایش های صورت گرفته و اطلاعات به دست آمده ، مخفیگاه سارقان در سه نقطه شهر که اموال مسروقه را در آنجا پنهان می کردند شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی و تحت پوشش قرار دادن مخفیگاه متهمان، بیان داشت: یکی از سارقان در نزدیکی مخفیگاهش هنگام تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده شد که بعد از تعقیب و گریزی کوتاه، مأموران موفق به توقف موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند که در بررسی انجام شده، مشخص شد موتورسیکلت مسروقه بوده و در کلانتری 126 دارای سابقه ثبت سرقت می باشد.

وی گفت: با اعتراف متهم دو سارق دیگر از این باند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ بستو خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت روزانه دو الی سه دستگاه خودروی سواری و جمعاً به 800 فقره سرقت اعتراف کردند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 847741

وب گردی

وب گردی