آتش سوزی سوله مواد پلاستیکی در جاده واوان/حادثه بدون مصدوم و تلفات جانی  بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک سوله مواد پلاستیکی در جاده واوان خبر داد و گفت : خوشبختانه در این حادثه  تلفات جانی و مصدوم نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:صبح امروز یک سوله مواد پلاستیکی در جاده واوان دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 11:20 صبح امروز به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد و با توجه به اعلام نیاز به نیروی کمکی ، بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از آتش نشانی تهران به محل حادثه واقع در خروجی واوان ، محدوده خروجی جاده قدیم قم اعزام شدند.گفتنی است این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است و این نیروها به عنوان کمک به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند آتش نشانانی شورآباد مشغول انجام عملیات است.

وی اضافه کرد: محل آتش سوزی یک سوله مسقف تقریبا 100 متری ،کارخانه و انبار نگهداری لوازم پلاستیکی بود که مقدار زیادی مواد اولیه پلاستیکی و کارتن های بسته بندی این قطعات، قالب ها و قطعات تولید لوازم پلاستیکی در این سوله نگهداری می شد. این سوله 2 طبقه بود که طبقه همکف قسمت تولید و نیم طبقه بالا بخش انبار و محل نگهداری کارتن و مواد تولیدی محسوب می شد.

ملکی بیان کرد:زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند این سوله شعله ور است Tدر اطراف محل حادثه نیز، چندین سوله و انبار دیگر وجود داشت که شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به این مناطق بود.

وی افزود: بخشی از سقف ها فرم خود را از دست داده و بخش های دیگر نیز تخریب شده بودند،آتش نشانان نیز از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند و به سرعت آتش را تحت کنترل گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشتیم اما مشاهدات عینی حاکی از آن است که خسارات مالی این حادثه بسیار است. آتش نشانان نیز پس از اطفا کامل حریق و لکه گیری،ایمن سازی و تخلیه دود محل حادثه را به آتش نشانان شورآبادی تحویل دادند.

701

کد خبر: 847779

وب گردی

وب گردی