عزاداری بازار مظفریه تبریز و پوشش رسانه ای آن

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اهمیت عزاداری بازار تبریز ما محدودیتی برای پوشش عزاداری های بازار تاریخی تبریز نداریم.

به گزارش ایسکانیوز ، سید محسن لطیفی در دیدار جمعی از اصناف، بازاریان، دستجات حسینی، خیرین و هیات امنای بازار تبریز و تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به خاطر پوشش مناسب عزاداری بازار مظفریه تبریز با بیان این مطلب گفت : عزاداری بزرگترین بازار سرپوشیده جهان بازار تاریخی مظفریه تبریز نشان از همبستگی و وحدت مردم آذربایجان هست که تبدیل به زیباترین و ماندگارترین صحنه های ایثار، آزادگی و حماسه پایداری شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه همیشه و در هر زمان برای انعکاس عزاداریهای اباعبدالله الحسین(ع) آمادگی کامل دارد افزود : صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در زمینه پوشش عزاداری های بازار تاریخی تبریز هیچ محدودیتی ندارد و ما بدون هیچ منتی در این ایام در کنارتان هستیم.

وی با بیان این مطلب که رسانه تلاش دارد همانند دیگر برنامه های ماه محرم عزاداری بازار تبریز را هم به شکل مطلوب و در شان استان نشان دهد گفت : وظیفه رسانه پوشش تجمعات و عزاداری های ایام محرم در سطح استان است و ما هم خوشحالیم با به نمایش گذاشتن عشق و ارادت عاشقان حسینی در پایداری از نهضت عاشورا سهیم باشیم.

نمایندگان جمعی از اصناف، بازاریان، دستجات حسینی، خیرین و هیات امنای بازار هم در این دیدار یک به یک ضمن تقدیر از همکاران تلاشگر مرکز در انعکاس عزاداریهای استان خصوصا بازار بزرگ مظفریه تبریز نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری بهتر این عزاداریها در سالهای بعد عنوان کردند.

در پایان این دیدار از طرف اصناف، بازاریان، دستجات حسینی، خیرین و هیات امنای بازار با دادن لوحی به مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از زحمات آنها در زمینه پوشش مناسب عزاداری بازار تبریز تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد.

900

کد خبر: 847836

وب گردی

وب گردی