حجت‌الاسلام قرائتی یکی از بزرگترین مبلغان جهان اسلام است/نباید با یک موضوع کوچک خدمات خالصانه یک فرد را زیر پا گذاشت

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه مجمع جهانی تقریب مذاهب، گفت: حجت الاسلام قرائتی بارها مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته و یک موضوع حاشیه ای یک عمر خدمات خالصانه وی را تحت شعاع قرار نمی دهد.

حجت الاسلام حسن ملک‌محمدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره واکنش حجت الاسلام محسن قرائتی نسبت به حسین نمازی (معروف به آقای دوربینی)، اظهار کرد: حجت الاسلام قرائتی یکی از شخصیت های درخشان و علمای عالم ایران است و جزو افراد تاثیرگذار در فرهنگی کشور و انقلاب به شمار می رود.

وی افزود: حجت السلام قرائتی در طول سال های متمادی در جهت نشر و گسترش قرآن و معارف اهل بیت با قلم روان و بیان قابل فهم تلاش های زیادی انجام داد و نتایج تحقیقات وی در خدمت جامعه اسلامی مشخص است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: سخنرانی های حجت الاسلام قرائتی به خصوص در برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران بیش از 30 سال به صورت مستمر در شب های جمعه و ماه مبارک رمضان از رسانه ملی مورد استفاده قرار گرفته و کارهای ابتکاری و ماندگار وی مانند برپایی ستاد اقامه نماز یکی از کارهای ماندگار بوده است.

ملک محمدی افزود: حجت السلام قرائتی همچنین در راه اندازی نهضت سوادآموزی در جهت ریشه کن کردن بی سوادی فعالیت کردند و بارها مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه باید از وجود برجسته حجت الاسلام قرائتی قدردانی کنیم، گفت: اگر در موردی موضوعی بسیار حاشیه ای پیش می آید نباید آن را به گونه ای جلوه دهیم که یک عمر خدمات خالصانه و صادقانه وی تحت شعاع قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام قرائتی مفسر قرآن و یکی از بزرگترین مبلغان جهان اسلام است، اظهار کرد: ما باید قدردان شخصیت های علمی، فرهنگی و معنوی نظام باشیم و نسبت به برخی مسائل که در فضای مجازی مطرح می شود بی اعتنایی کند.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته حجت اسلام محسن قرائتی، در مراسم بحث خود آقای حسین نمازی معروف به آقای دوربینی را از جلسه درس بیرون می کند. حجت اسلام قرائتی امروز با انتشار پیامی عنوان می‌کند که ما فقط 14 معصوم داریم و همه ممکن است اشتباه کنند از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به هر دلیلی از بنده ناراحتی به دل دارد عذرخواهی می کنم.

502

کد خبر: 847849

وب گردی

وب گردی