دستگیری آدم ربایان پس از ۴۸ ساعت توسط پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان از عملیات موفقیت آمیز کاراگاهان پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی پس از ۴۸ ساعت خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایسکا نیوز، از زاهدان،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۵۵ ساله در زاهدان تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به شناخت کامل کاراگاهان از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

ملاشاهی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را که دو نفر بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربایان را که قصد فرار داشتند دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

کد خبر: 847906

وب گردی

وب گردی