فرماندار تبریز: صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز در هیئت تطبیق مصوبات شورا تایید شد

فرماندار تبریز در خصوص آخرین وضعیت صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز توسط شورای شهر، گفت: صورتجلسه این مصوبه شورا به فرمانداری ارسال شد و در هیئت تطبیق مصوبات شورا مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش ایسکا نیوز، رحیم شهرتی فر در گفتگو با ائل در خصوص انتخاب خود بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، گفت: پیشنهادی از سوی خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در این مورد به من شده و بنده را بعنوان گزینه پیشنهادی این معاونت به وزارت کشور معرفی کرده اند.

وی ادامه داد: این پیشنهاد به وزارت کشور منعکس شده و باید منتظر تایید و صدور حکم از سوی آن وزارتخانه باشیم تا انتصاب قطعی شود و فعلا در فرمانداری تبریز در خدمت مردم هستم.

شهرتی فر در خصوص گزینه های جایگزینی خود در فرمانداری تبریز بیان داشت: فعلا که خودم در فرمانداری هستم و بعد از اینکه انتصاب بعنوان معاون استاندار قطعی شد؛ در خصوص فرماندار تبریز نیز اظهار نظر می شود.

فرماندار تبریز در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ائل در خصوص آخرین وضعیت صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز توسط شورای شهر، گفت: صورتجلسه این مصوبه شورا به فرمانداری ارسال شد و در هیئت تطبیق مصوبات شورا مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: فرم انتخاب شهین باهر بعنوان شهردار منتخب به وزارت کشور ارسال شده و در وزارت کشور فرآیند اداری را طی می کند تا منجر به صدور حکم شود.

این گزارش می افزاید طبق اخبار واصله حکم شهرتی فر به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی تایید شده و سعید شبستری خیابانی فردا از این پست خداحافظی میکند.

منبع:تبریز بیدار

902/.900

کد خبر: 847917

وب گردی

وب گردی