آتش سوزی  انبار 6 هزارمتری در خیابان ستاره/آتش نشانان مشغول لکه گیری و اطفای کامل حریق هستند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی انبار 6 هزار متری در خیابان شهید رجایی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: بعد از ظهر امروز یک انبار 6 هزار متری در خیابان شهید رجایی دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 14:56 به سامانه آتش نشانی اعلام شد و به دنبال آن، ۶ ایستگاه به همراه تجهیزات ایمنی لازم به همراه تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در خیابان ستاره اعزام شده و در کمتر از 3 دقیقه محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند عوامل ستاد بحران و شهرداری منطقه 16 از ابتدای حادثه در محل حضور داشتند.محل آتش سوزی یک انبار بسیار بزرگ بود که چندین سوله کوچک و بزرگ قدیمی و آجری با سقف های بسیار قدیمی در آن قرار داشت و در آن لوارم فلزی آشپزخانه مانندکاسه،قوری،ظروف فلزی و... در آن نگهداری می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت :زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، ۴ سوله کاملا شعله ور بود، آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند در مجاورت این سوله ها چندین سوله دیگر وجود داشت، که درون یکی از سوله ها فرش های قدیمی گران قیمت نگهداری می شد که سرایت حریق به این مکان می توانست خسارت مالی را تا چند برابر افزایش دهد.

ملکی بیان کرد:در حال حاضر درصد زیادی از آتش خاموش شده و نیروهای آتش نشانی مشغول لکه گیری و اطفاء کامل هستند، خوشبختانه تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم .

وی در پایان تاکید کرد: کارشناسان آتش نشانی و شهرداری اعلام کردند در گذشته از محل حادثه بازدید کرده و هشدارهای ایمنی لازم را به افراد مربوطه داده بودند.

706

کد خبر: 847925

وب گردی

وب گردی