علت تاخیر در معرفی استاندار اردبیل چیست؟

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی علت تأخیر در معرفی استاندار این استان را بررسی گزینه‌های مجمع نمایندگان استان توسط وزارت کشور عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدفیضی افزود: برخلاف گمانه‌زنی‌هایی که طرفداران نامزدهای استانداری در فضای مجازی طرح می‌کنند، در حال حاضر بررسی گزینه قطعی استانداری در حال انجام است و هیچ فردی به صورت قطعی انتخاب نشده است.

وی تأکید کرد: در پی درخواست مجمع نمایندگان از وزارت کشور بررسی سه گزینه پیشنهادی شامل آقایان بهنام جو، کامکار و چاووشی آغاز شد.

به گفته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه مجمع نمایندگان آقای نگارنده را به جای آقای چاوشی برای بررسی معرفی کرد و این بررسی‌ها فعلاً به انتخاب قطعی نرسیده است.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه در این مرحله پیشنهاد نمایندگان بررسی می‌شود به اتحاد و یکدستی آن‌ها در طرح پیشنهادات برمی‌گردد.

فیضی در عین حال یادآور شد که در انتخاب استاندار اردبیل بین نمایندگان استان و وزارت کشور اختلافی وجود ندارد.

وی متذکر شد: در فضای مجازی اینطور طرح می‌شود که بین وزارت کشور و مجمع نمایندگان اختلاف وجود داشته و این در حالی است که انتخاب نهایی استاندار در حیطه اختیارات وزارت کشور است و نمایندگان صرفاً می‌توانند نامزدهای پیشنهادی خود را معرفی کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما منتظر بررسی‌های نهایی و اعلام نظر وزارت کشور هستیم تا استان اردبیل، استاندار جدید خود را بشناسد.

منبع:مهر

902/900

کد خبر: 847929

وب گردی

وب گردی