رویای خیس بیمارستان جدید در شوش

وزارت راه و شهرسازی که مجری احداث بیمارستان 164 تخت‌خوابه در شوش است این پروژه را خیلی کند پیش می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز،سرانه تخت پایین است و رویای احداث یک بیمارستان دیگر در کنار تنها بیمارستان این شهرستان هنوز به واقعیت تبدیل نشده است.

پروژه بیمارستان 164 تخت‌خوابه‌ای که توسط وزارت‌ راه و شهرسازی در شمال شهر در حال اجراست، خیلی کند پیش می‌رود؛ این در حالی است که کمبود تخت در بیمارستان نظام مافی شوش صدای مردم را در آورده است.

برخی کارشناسان معتقدند که اجرای این پروژه باید به وزارت بهداشت و درمان واگذار شود؛ پیگیری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز به نظر می‌رسد این مسیر را طی کند.

*تنها 20 درصد پیشرفت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوش در ارتباط با روند ساخت این بیمارستان به خبرنگار فارس اظهار کرد: این بیمارستان در 7 طبقه و 2 بلوک و به مساحت 14 هزار متر مربع احداث می‌‌شود.

نوروز سواری ادامه داد: ساخت این بیمارستان با وجود پیگیری‌های نماینده مردم شوش، تاکنون حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان کرد: این پروژه شامل عملیات خاکی، ساخت اسکلت بتنی، عملیات تاسیساتی، مکانیکی و برقی ساختمان اصلی با زیربنای حدود ۱۳۸۵۰ مترمربع در دو بلوک ۷ طبقه و همچنین ساختمان‌های جنبی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع زیربنا بعلاوه حصارکشی و محوطه‌سازی در سطحی بالغ بر ۳۷۵۰۰ مترمربع است.

سواری افزود: پیش‌بینی می‌شود که در صورت تامین اعتبارات و ایجاد راهکارهای اجرایی مناسب، اسکلت و شناژبندی کامل این پروژه تا اوایل سال آینده تکمیل شود که در این صورت بخش مهم کار احداث این بیمارستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه بیمارستان 164 تخت‌خوابه شوش مجهز به چهار بخش داخلی، جراحی، زنان و زایمان ،کودک و نوزاد و نیز 20 تخت دیالیز خواهد بود.

این بیمارستان مدرن در حالی احداث می‌شود که تنها بیمارستان شوش جوابگوی نیاز جمعیت 220 هزار نفری این شهرستان نیست.

منبع: فارس

902/900

کد خبر: 848079

وب گردی

وب گردی