عدم توجه به جلو 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت

2 کشته و یک مجروح بر اثر عدم توجه به جلو و واژگونی یک دستگاه پژو، دستگیری سارق دوچرخه‌های شهروندان شاهین‌شهری و انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با 91 کیلوگرم مواد افیونی از اخبار انتظامی اصفهان بوده است.

به گزارش ایسکا نیوز،به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پورقیصری از واژگونی یک دستگاه سواری پژو در محور «اردستان-نائین» و فوت دو نفر و مجروحیت یک فرد دیگر خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس راه «اردستان-نائین» از واژگونی یک دستگاه سواری پژو در این محور مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی راننده و یکی از سرنشینان آن فوت و دیگر سرنشین آن به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

وی در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

*سارق دوچرخه‌های شهروندان شاهین‌شهری دستگیر شد

رجبعلی مختاری با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای دوچرخه و کشف هفت دوچرخه سرقتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل در شهرستان شاهین‌شهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا با بکارگیری یک‌سری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد سارق را که یکی از سارقان حرفه‌ای بود شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اذعان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه این سارق تحت عنوان مأمور اداره برق یا آب به درب منازل رجوع می‌کرده و پس از ورود به منازل دوچرخه‌ها را سرقت می‌کرده به مردم توصیه کرد در صورت مراجعه مأموران اداره برق یا آب و به منظور قرائت کنتور به درب منازل شما از هویت آن‌ها مطمئن شوید و درب را باز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

*انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با 91 کیلوگرم مواد افیونی

جهانگیر کریمی از کشف مقدار 91 کیلو و 200 گرم تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر حرفه‌ای مواد افیونی و همسر و فرزندان او خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای قصد دارد محموله‌ای را از شرق کشور به پایتخت انتقال دهد و از استان اصفهان عبور کند که بلافاصله یک تیم مجرب از مأموران پلیس کاشان، شاهین‌شهر و اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری 405 متعلق به این قاچاقچی در یکی از خروجی‌های اصفهان به سمت کاشان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان بیان داشت: در بازرسی از خودرو مقدار 55 کیلوگرم تریاک و 36 کیلو و 200 گرم حشیش که زیر صندلی‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد: این سوداگر مرگ به همراه همسر و دو فرزندش قصد انتقال این محموله را داشت که با اشراف بالای پلیس اصفهان موفق به این کار نشد.

کریمی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

902/900

کد خبر: 848122

وب گردی

وب گردی