پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همایش ملی بررسی ابعاد فرهنگی اقتصاد مقاومتی

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز همایش ملی بررسی ابعاد فرهنگی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان قرائت شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در مراسم آغاز این همایش از سوی دکتر احمد آذین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان قرائت شد به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اساتید گرانقدر، پژوهشگران، دانشجویان و شرکت‌کنندگان محترم در همایش ملی بررسی ابعاد فرهنگی اقتصاد مقاومتی

سلام علیکم؛

با امعان نظر به اینکه چرا مقام معظم رهبری در دو سال متوالی از یک شعار مشابه برای سال استفاده کرده‌اند خود گویای دغدغه‌های جدی معظم‌له در زمینه اقتصاد است.

یکی از اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، سیاست اقتصاد درون‌زای برون‌نگر است که معنای عملی آن صادرات محصولات غیر نفتی است که خود متکی به افزایش تولید محصولات داخلی است و از آن رهگذر تاثیر بسزایی در امر اشتغال دارد.

برگزاری همایش ملی «بررسی ابعاد فرهنگی اقتصاد مقاومتی» که با محوریت توجه به سیره معصومان و نظریه‌های علمای دینی در این خصوص در دانشگاه آزاد اسلامی جامع اصفهان ( خوراسگان) و با همکاری سایر نهادهای فرهنگی استان و کشور در حال برگزاری است عملی پسندیده و اقدامی مناسب است و انتظار می‌رود با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارکان اقتصاد مقاومتی همچون مقاوم بودن اقتصاد، استفاده از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی، حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع انرژی، مدیریت مصرف با عنایت به ابعاد فرهنگی به موضوعات پرداخته شود و راهکارهای عملیاتی کردن آن‌ها در سطح ملی با همت اندیشمندان و پژوهشگران معزز ارائه شود.

اینجانب از کلیه دست اندرکاران این همایش قدردانی نموده و توفیقات روزافزون آنان را ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند سبحان خواستارم.

دکتر فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 848212

وب گردی

وب گردی