مجلس برای تدوین قوانین شفاف در حوزه ارتباطات تلاش می کند

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می کند قوانین شفافی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود تا تکلیف قوه قضائیه، ارائه کنندگان خدمت در این بخش و مردم روشن شود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز «محمدرضا عارف» روز چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه تله کام 2017 در جمع خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش دارد با همکاری سایر دستگاه های اجرایی کشور در زمینه تدوین قوانین شفاف عمل کند تا بدین ترتیب تکلیف همه کسانی که به نوعی با بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات درگیر هستند، روشن باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عملکرد قوه قضائیه اشاره و با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در چهارچوب قانون عمل می کند، افزود: مبنای تصمیم ها در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات باید قانون و رعایت آن باشد.
عارف به توجه شهروندان به ملاحظه های امنیتی و فرهنگی کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید در چارچوب مشخصی امکان استفاده از سایت های مورد علاقه مردم فراهم شود و مجلس از این رویکرد حمایت می کند.
هیجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ایران (تله کام 2017) از 24 تا 27 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران درحال برگزاری است.

303

کد خبر: 848227

وب گردی

وب گردی