بانک همکاران خلاق بزرگترین سرمایه ی تامین اجتماعی/ارتقای پرسنل خلاق در رده های تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: نیروی انسانی و ایده های خلاق پرسنل تامین اجتماعی بزرگترین سرمایه ی سازمان هستند که باید از این ایده ها حمایت شود و کارکنان خلاق ارتقای شغلی یابند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پیشرفت سازمان در یک فرآیند رقابتی تفکرها با هم مقایسه شدند و امروز در این جمع از ایده های خلاق تقدیر می شود.

او افزود: تشویق ها و ترغیب ها انگیزه بالایی ایجاد می کنند ولی مهمترین موضوع این است که تفکر و خلاقیت در سازمان اشاعه داده شود.

نوربخش تصریح کرد: منابع انسانی سرمایه های اصلی سازمان هستند بخصوص افرادی که در برابر فعالیت های خود فکر و اندیشه می کنند و برای مشکلات خود و سازمان تامین اجتماعی راهکارهایی ارائه می کنند پس اگر تامین اجتماعی به موضوع منابع انسانی اهمیت قائل شود می تواند بیشترین سرمایه ها را جذب کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه ای در کشور سرمایه های بی نهایتی دارد که شستا و کارخانه ها سرمایه های أصلی نیستند بلکه منابع انسانی و تفکر این أفراد سرمایه ی وزین تامین اجتماعی هستند.

او گفت: سازمان تامین اجتماعی ظرفیت بالایی دارد که می تواند مشکلات خود را حل کند چون خیلی به بودجه ی عمومی کشور وابسته نیست و برنامه ها و بودجه در هیأت مدیره و داخل سازمان تصویب می شود.

در پایان این برنامه از ایده‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

402

کد خبر: 848303

وب گردی

وب گردی