فراخوان مقالات اجلاس سراسری رسانه هوشمند، رسانه آینده

برگزاری چهاردهمین اجلاس “فناوری رسانه”، فصلی جدید را در فضای رسانه ای و الکترونیکی کشور رقم خواهد رقم زد.

به گزارش ایسکانیوز، اجلاس سراسری فناوری رسانه به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما با شعاری منطبق با نیازهای فعلی و آینده رسانه، در ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود. این اجلاس فرصتی است تا متخصصان، مبتکران و اندیشمندان حوزه فناوری و رسانه ایده های و نظریات خود را تبادل نظر نمایند. این اجلاس با پشتوانه ۱۳ دوره برگزاری، تلاش می کند تا تعریف نوینی از نقش و کارکرد هوشمندسازی در رسانه و فناوری نوین ارائه دهد.

اجلاس چهاردهم با شعار ” رسانه هوشمند، رسانه ی آینده” به عنوان بزرگترین اجلاس فناوری و رسانه خاورمیانه با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از نخبگان، شرکت های دانش بنیان و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می شود. یکی از تفاوت های این دوره، حمایت فکری و پشتیانی چند دانشگاه برجسته کشور از جمله واحد الکترونیکی است. واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین و به روزترین دانشگاه از نظر زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین دارای بیشترین تنوع رشته در میان دانشگاه های مجازی کشور است، در این دوره به عنوان حامی همایش تلاش خواهد کرد که نگاه ها را متوجه ضرورت تغییر جهشی به سمت الکترونیکی کردن و هوشمندسازی فناوری و رسانه نماید. این دانشگاه با پشتوانه حدود بیست هزار دانشجو و بیش از هزار استاد، در تلاش است تا در تامین محتوا و غنی سازی بخش مقالات و ایده های خلاقانه نقش آفرینی کند و توجه بدنه نخبگانی کشور را بیش از گذشته به این اجلاس اثرگذار جلب نماید. واحد الکترونیکی در این راستا از تمامی مبتکران، اندیشمندان، دانشجویان، اساتید و فعالان شرکت های دانش بنیان این حوزه دعوت می نماید تا مقالات و ایده های خود را به دبیرخانه این اجلاس ارسال نمایند.

یکی از بخش های مهم این همایش ارسال طرح ها و ایده های خلاقانه است. صاحبان ایده می توانند ایده های خود را در زمینه رسانه های هوشمند و فناوری های رسانه از طریق لینک http://fani.irib.ir/ideas ارسال نمایند. همچنین مقالات در دو محور کلی “هوشمند سازی در فرآیندهای رسانه” و “فناوری های نوین رسانه هوشمند” پذیرفته خواهد شد. علاقه مندان می توانند تا ۱۰ آبان ماه مقالات خود را ارسال نمایند. محورها و نحوه ارسال مقالات در نشانی http://fani.irib.ir/articles قابل مشاهده است.

کد خبر: 848356

وب گردی

وب گردی