دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات‌رئیسه این دانشگاه با پدر شهید مدافع حرم، عبدصالح زارع دیدار و از ایشان تقدیرکردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر در این دیدار گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنها به درستی حرکت کنیم. این شهید و تمام شهدا افتخاری برای کشور، مکتب تشیع و اهل بیت هستند.

در ادامه این دیدار، پدر شهید عبدصالح زارع با بیان اینکه از حضور نیروهای ارزشی و گوش به فرمان ولایت فقیه در دانشگاه آزاد‌ اسلامی خوشحالیم، ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد تا این نیروها به خوبی به کشور و نظام خدمت کنند.

وی افزود: عبدصالح تعلقات دنیایی نداشت و از همان دوران نوجوانی تا شهادتش در پایگاه‌های بسیج فعالیت می‌کرد و خداوند لطف کرد که فرزندمان شهید شد. شهادت این عزیز افتخار است، نگران بودیم که فرزندمان با مرگ عادی از دنیا برود، اما با دعای من و مادرش خداوند لطف کرد و به شهادت رسید.

زارع خاطر نشان کرد: اینکه می‌گویند شهدا زنده هستند را واقعا تجربه کردیم و می‌دانیم که شهیدمان با ما ارتباط دارد. شاید شهدا در جامعه پدیدار نباشند، اما واقعا زنده‌اند. حتی از نظر ما به صورت فیزیکی زنده‌اند و این ارتباط بعد از حیاتش همچنان باقی است.

پدر این شهید درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید زارع‌ گفت: ادب فرزندم زبانزد هرکس که او را می‌شناخت بود. عبدصالح به دیگران کمک می‌کرد و اضافه‌تر از حقوق کاری‌اش دریافت نمی‌کرد و تمام اضافه‌کاری‌هایش را به دیگران می‌بخشید.

کد خبر: 848418

وب گردی

وب گردی