آسیب شناسی بودجه ریزی و قرائت گزارش قانون تسهیل ازدواج

رییس دیوان محاسبات کل کشور هفته آینده در نشست های مجلس شورای اسلامی به آسیب شناسی نظام کنونی بودجه ریزی کشور می پردازد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند و سه شنبه در 2 نوبت صبح و عصر کمیسیون های تخصصی مجلس تشکیل جلسه می دهد.
قرار است «عادل آذر» رییس دیوان محاسبات کل کشور، هفته آینده گزارشی را در مورد پیامدهای اجرا نشدن بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد با تاکید بر آسیب شناسی نظام کنونی، به نمایندگان مجلس ارائه کند.
همچنین قرار است گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب (اعم از دائمی و آزمایشی) و تهیه و تنظیم مقرره آیین نامه های اجرایی آن در مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان نیز در نشست های هفته آینده خانه ملت قرائت می شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آیین دادرسی کیفری درباره اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی، طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی و طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت را در دستور کار دارند.
همچنین قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد بررسی تخلف در منطقه آزاد ماکو بررسی شود.
خانه ملتی ها هفته آینده، بررسی طرح یک فوریتی الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 1386 بر اساس 2 سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی اعاده شده از شورای نگهبان، لایحه حفاظت از خاک و لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه را نیز در دستور کار دارند.

منبع: ایرنا

303

کد خبر: 848465

وب گردی

وب گردی