آشفتگی ترامپ ناشی از شکست آمریکا در منطقه است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آشفتگی ترامپ ناشی از شکست نقشه های آمریکا و متحدانش در منطقه است .

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین گفت: تمام تلاش آمریکا و متحدانش در ایجاد گروهک های تروریستی همچون داعش این است که به قدرت خود در زمان شاه برگشته و مردم ایران را زیر سلطه خود قرار دهند که تمام نقشه آن ها با شکست مواجه شد، عصبانیت و آشفتگی ترامپ ناشی از شکست است.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی اظهار داشت: به امید خداوند و با تلاش جهادگران مدافع حرم تا چند ماه دیگر پرونده گروهک های تکفیری بسته خواهد شد اما این به آن معنا نیست که حیله های آمریکا و اسرائیل تمام شده است
وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی در موارد مختلف از جمله کشتیرانی، هوافضا و .... نیازمند کشور های بیگانه و غربی بودیم اما با به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خودباوری، پشتکار و تلاش و دانش جوانان مومن و متعهد ثابت کردیم که می توانیم هر کمبودی را برطرف کرده و به استقلال و خودکفایی برسیم.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا قدرت موشکی ایران را یک قدرت دفاعی بازدارنده خواند و گفت: تسلیحات نظامی ایران اسلامی از جمله ساخت موشک های مختلف برای دفاع از مردم ایران است و هیچ قصد تعرضی نسبت به کشورهای دیگر وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین صفایی فعالیت اتمی ایران را صلح آمیز برشمرد و افزود: هدف ما از از فعالیت اتمی استفاده آن در تولید برق، کشاورزی و پزشکی است و برای همه روشن است که قصد تولید سلاح اتمی را نداشتیم، نداریم و نخواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت تاسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی ( ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) بر این باور بودند که نظامیان هم زمان با فراگیری دانش نظامی باید آموزش های دینی و مذهبی را هم فرابگیرند.
در این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی و تیپ116شهید صفوی قزوین تجلیل به عمل آمد.

704

کد خبر: 848467

وب گردی

وب گردی