پنج گزینه نهایی شهرداری شهرکرد مشخص شد

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: به جز سرپرست فعلی شهرداری شهرکرد ۵ گزینه مطرح است که ۴ گزینه آن غیربومی و یک نفر بومی است.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد رئیسی اظهار داشت: برای پست مدیریتی شهری 43 نفر از تمامی شهرهای استان رزومه کاری ارسال کردند که از این مجموع 11 نفر به مرحله دوم رفتند و برنامه‌هایشان را در شورا ارائه کردند که در نهایت 6 نفر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع 6 نفر یک نفر بومی و 5 نفر دیگر غیر بومی هستند، افزود: ناظم ناظری شهردار کاشان یکی از گزینه‌ها بود که با رایزنی از سوی استان سمنان در این استان به سمت شهردار منصوب شد، به جز غلامیان سرپرست فعلی شهرداری شهرکرد 5 گزینه مطرح است که 4 گزینه آن غیربومی و یک نفر بومی است.

عضو شورای شهر شهرکرد بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که یک شهرداری که مقتضیات شهر ما است انتخاب شود و با توجه به امکانات مالی که داریم بتواند تغییر و تحولی در شهر ایجاد کند.

رئیسی با اشاره به مشکلات شهری شهرکرد خاطرنشان کرد: ترافیک، توازن شهری، بافت فرسوده و انواع مسائل فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر را شهردار جدید باید برطرف کند، شهر ما باید با شهرهای هم ردیف یا بزرگ‌تر از خود بتواند رقابت کند.

وی گفت: ما نمی‌خواهیم کسی را زیر سوال ببریم چرا که دیگران هم برای شهر زحمت کشیدند امام شهر ما امروز نیاز به یک تغییر و تحول وسیع دارد که بتواند درآمدزایی کند و قطعا این مسائل مربوط به مدیریت شهری است.

عضو شورای شهر شهرکرد با اشاره به عملکرد سرپرست فعلی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: غلامیان قطعا زحمات زیادی برشهر کشیدند اما ما اعتقاد به تغییر و تحول در وضعیت شهری را داریم.

رئیسی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توانم اسامی این گزینه‌ها را اعلام کنم، ادامه داد: تا روز یکشنبه مدیریت شهری شهرکرد مشخص می‌شود و تا آن روز افراد متقاضی زمان دارند که برنامه‌های خود را به شورا ارائه کنند.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 848503

وب گردی

وب گردی