رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان - انگلیس آغاز شد

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان برگزار و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه با حضور ۱۶۴ تکواندوکار از ۳۵ کشور به میزبانی انگلستان در سالن کاپرباکس آرنا شهر لندن برگزار می‌شود و طی آن ۵ نماینده ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (کلاس K۴۲) در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار نپال و اوکراین پیکار کند.

محمود جعفرزاده تکواندو در وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاس K۴۴) در نخستین دیدار به مصاف نماینده روسیه قرار می‌رود و در صورت برتری به مصاف نماینده مراکش خواهد رفت.

مهدی پوررهنما نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت با برنده دیدار روسیه و صربستان پیکار می‌کند. در وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۲) احمد نریمانی ابتدا به دیدار نماینده هند می‌رود و در صورت پیروزی نماینده قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

اصغر عزیزی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت، با برنده دیدار کره‌جنوبی و مجارستان مبارزه می‌کند. وی در صورت برتری و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده رقابت آمریکا و مکزیک خواهد رفت.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

602

کد خبر: 848516

وب گردی

وب گردی