کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند جان خود را فدای آمریکا می کنند

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آنان که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند دروغ می گویند و به یقین جان خود را فدای ایران نمی کنند، بلکه جانشان را فدای آمریکا می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی روز پنجشنبه در یادواره شهدای وحدت در مشهد افزود: ما نمونه عینی و تایید این مطلب را در هشت سال جنگ تحمیلی دیدیم، کدام ملی گرا در جبهه سینه سپر کرد؟
وی اظهار کرد: عاملی که موجب جان دادن شهدا شد، اسلام بود و این عزت را اسلام اهل بیت (ع) به ما داد.
وی با تجلیل از مقام شهید شوشتری و دیگر شهدای وحدت با ذکر خاطره هایی از تاثیر این شهدا بر هموطنان اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری با شهدا همراه می شوند که از جمله آنها شهید حججی است که ادامه دهنده راه شهیدان شوشتری، محمد زاده و برونسی است.
سردار اسدی افزود: باید نگران خود باشیم که از این قطار پیاده نشویم زیرا شهدا منتظرند راهشان را ادامه دهیم.
استاندار خراسان رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی این استان، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم مشهد شرکت کنندگان این آیین بودند.
همچنین آئین وداع با پیکر شهیدان مدافع حرم سید علی حسینی و شکور احمدی در حاشیه این برنامه برگزار شد.
پیکر شهید حسینی فردا جمعه در مشهد تشییع و به خاک سپرده می شود.
شهید مدافع حرم سید علی حسینی 36 ساله 17مهر امسال در منطقه دیرالزور سوریه در نبرد با نیروهای تکفیری و تروریستی به شهادت رسید.
شهید نورعلی شوشتری متولد سال 1327 در روستای ینگیجه نیشابور و شهید رجبعلی محمدزاده متولد 1340 در روستای نوده بجنورد نیز 26 مهر ماه سال 1388 در حمله تروریستی به همایش سران طوایف و مردم منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان، به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

303

کد خبر: 848639

وب گردی

وب گردی