رشته های جدید را متناسب با نیاز مناطق ایجاد کنیم

سرپرست دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای گفت: برای ایجاد رشته های جدید نباید منتظر وزارت علوم بمانیم و باید رشته های جدید را متناسب با نیاز مناطق ایجاد کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ناصر شمس در همایش تجلیل از خیرین دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان یزد در دانشکده امام علی (ع) اظهار داشت: برنامه ما در دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای توسعه رشته های کاردانی است.

وی با اشاره به اینکه رشته های جدید باید در این مقطع دایر شود، افزود: همه خیرین این دانشگاه در شغل های مختلفی مشغول به کار هستند و به کمک این خیرین توانسته ایم رشته های جدیدی در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای ایجاد کنیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر اینکه همه باید در ایجاد محتوای رشته های جدید همکاری کنند، افزود: متناسب با نیازهای منطقه رشته های مختلفی ایجاد شده و معتقدیم برای ایجاد رشته های جدید نباید منتظر وزارت علوم بمانیم و باید رشته های جدید متناسب با نیاز مناطق ایجاد شود.

وی تصریح کرد: وزارت علوم از کجا بداند که هر منطقه نیاز به چه رشته هایی دارد که برای ایجاد آن اقدام کند بنابراین در هر منطقه باید ابتدا نیازها شناسایی و سپس برای راه اندازی رشته ها اقدام شود.

کد خبر: 848726

وب گردی

وب گردی