برخورد با مسؤولان ضعیف/عمق محرومیت‌ها در باشت/با همین امکانات اندک به مردم خدمت کنیم

در شورای اداری باشت موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله با مسوولان ضعیف برخورد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،نشست شورای اداری شهرستان باشت با حضور احمدی استاندار و تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی سید مسعود حسینی فرماندار باشت و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان باشت و برخی مدیران کل استانی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا سید مسعود حسینی فرماندار باشت ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان گزارش کاملی بیان کرد و خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های تاجگردون نماینده شهرستان اقدامات خوبی در راستای اشتغال‌زایی و رفع محرومیت از شهرستان صورت گرفته اما با توجه به عمق برخی محرومیت‌ها و مشکلات هنوز نیاز به اقدامات بیشتری احساس می‌شود.

در ادامه نیز تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران از ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته خلاصه‌ای عنوان کرد و افزود: با جدیت تمام پیگیر مشکلات مردم هستیم و بدون تردید با مدیرانی که در حوزه کاری خود دچار نارسایی هستند برخورد خواهد شد.

در ادامه علی‌محمد احمدی استاندار ضمن اشاره به موقعیت قرار گرفتن شهرستان باشت در پیشانی ورودی استان از سمت استان فارس اشاره و افزود: مبلمان شهری شهرستان باشت نسبت به برخی شهرستان‌های دیگر چشمگیر است هر چند هنوز نیاز به کار بیشتر دارد.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات حوزه اداری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسات کشوری و استانی تلاش خواهیم کرد برخی نارسایی‌ها در حوزه‌های اداری مرتفع شود اما لازم است با امکانات کنونی در رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه خدمات عمومی تلاش کنیم.

902

کد خبر: 848733

وب گردی

وب گردی