پنجمین اطلاعیه موسسه اعتباری ملل در باره تعاونی اعتباری منحله وحدت

موسسه اعتباری ملل اعلام کرد: سپرده گذاران تعاونی اعتباری منحله وحدت که مانده حسابشان تا سی میلیون ریال بوده است و موفق به دریافت ملل کارت شده اند، می توانند وجوه خود را با کارت از شبکه بانکی دریافت کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از موسسه اعتباری ملل ، این موسسه در پنجمین اطلاعیه خود درباره تعاونی اعتباری منحله وحدت یادآورشده است: سپرده گذارانی که بر اساس اطلاعیه شماره چهار به شعب تعاونی مراجعه کرده و ملل کارت دریافت کرده اند، هم اکنون می توانند وجه واریزی را از شبکه بانکی دریافت یا نسبت به خرید از پایانه های فروشگاهی اقدام کنند.
این موسسه اعتباری درباره سپرده های بیش از سی میلیون ریال نیز آورده است؛ با توجه به شناسایی میزانی از دارایی های تعاونی وحدت و هماهنگی با مراجع ذیصلاح، در اطلاعیه های بعدی نحوه مراجعه این سپرده گذاران تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.
در این اطلاعیه تصریح شده است که کار شناسایی و رفع مشکلات حقوقی، ثبتی، شهرداری، رفع تصرف و ... از سایر دارایی های تعاونی اعتباری منحله وحدت در حال پیگیری جدی است و به محض حصول نتیجه برای دریافت خط اعتباری به کمک بانک مرکزی اعلام و پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، مراتب به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.
موسسه اعتباری ملل تاکید کرده است: سپرده گذاران اطمینان داشته باشند، در اولین فرصت، نسبت به ساماندهی و حل و فصل مشکل بوجود آمده تا احقاق حق همه آنان پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

402

کد خبر: 848762

وب گردی

وب گردی