۹ مجروح و ۵ کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده ها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشود گفت :در این حوادث ۹ نفر مجروح و ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر سرهنگ نادر رحمانی ، گفت: در تصادف بین ٢ دستگاه پراید، در استان گلستان،منجر به کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ١۵ پنجشنبه، اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه گنبد این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور آق آباد ( قبل از روستای ایشان لر) رخ داده است.علت تصادف، انحراف به چپ راننده یکی از پرایدها بوده است.

رحمانی همچنین به واژگونی یک دستگاه پراید در شمال استان کرمان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٦ محور جیرفت-کرمان و ساعت ١١ صبح پنجشنبه اتفاق افتاده و یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است.علت، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

تهران بزرگ: اتوبوس و تریلر

ساعت ٢٣ پنجشنبه ،٢ دستگاه اتوبوس بنز(سرویس کارکنان کارخانه ایران خودرو با تعداد ۳۰نفر سرنشین) و تریلر بنز(پارک در محل) در شرق به غرب بزرگراه فتح تقاطع ایران خودرو برخورد کردند که این تصادف ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، بی توجهی راننده اتوبوس به جلو بوده است.

خراسان رضوی: تصادف ٤ وسیله ای

این بار تصادف در محور مشهد-چناران اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژو ۴۰۵، پژو ٢٠٦، سواری جک و رنو مگان برخورد کرده اند. تصادف، ساعت ١٧ پنجشنبه روی داده که خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشته است. علت، بی توجهی راننده پژو ۴۰۵ به جلو بوده است.

706

کد خبر: 848849

وب گردی

وب گردی