کلوپ: تاتنهام کار سختی برای حفظ هری کین دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد دیدار یکشنبه تیمش برابر تاتنهام صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اگر لیورپول قصد دارد در ادامه فصل در قامت یک مدعی ظاهر شود باید در این دیدار دشوار 3 امتیتز را کسب کند.

شرایط هری کین: "حفظ او یکی از چالش های مهم تاتنهام طی سالهای آینده خواهد بود؛ زیرا هری کین نه تنها یکی از بهترین مهاجم های لیگ برتر، بلکه یکی از بهترین مهاجم های فوتبال دنیاست."

مقایسه هری کین و لوکاکو: "من نمی خواهم این دو بازیکن را با هم مقایسه کنم زیرا هر 2 از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال هستند؛ اما از نظر من تفاوت آنها این است که هری کین حتی وقتی قادر به گلزنی هم نیست بیشتر در جریان بازی است؛ اما لوکاکو نیز می تواند این موضوع را در خود تقویت کند.

برابر یونایتد ما نگذاشتیم توپ به لوکاکو برسد و برابر هری کین نیز باید اینگونه باشیم؛ اما اگر فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم آنگاه دله آلی با حضور در همه مناطق یا اریکسن با شوت هایش می توانند در جریان بازی تاثیرگذار باشند."

دعوت شدن مانه به سنگال علیرغم مصدومیت: "سنگال دو بازی مهم پیش رو دارد و برای صعود به روسیه یک امتیاز می خواهد و من فشار را روی آنها درک می کنم.

اگر مانه آماده باشد ما نمی توانیم او را پنهان کنیم و چرا باید این کار را انجام دهیم؛ پس اگر سادیو مانه آماده باشد راهی اردوی سنگال خواهد شد."

606

کد خبر: 848914

وب گردی

وب گردی