فوت دانشجوی علوم پزشکی مازندران در استخر / علت فوت هنوز اعلام نشده است

دانشجوی ترم اول رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران شامگاه پنجشنبه ۲۷ مهر در استخر دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درگذشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت بهداشت، مرحوم محمدرضا قربانزاده دانشجوی اهل مشهد شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شامگاه پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۹۶ در هنگام شنا در استخر دانشگاه آزاد مازندران به یکباره ناپدید شد و به گفته برخی از دوستان نزدیک او پس از چند دقیقه در کف استخر پیدا شد و اقدامات پزشکی برای نجات این دانشجوی جوان توسط اورژانس و پزشکان بیمارستان بی‌نتیجه ماند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران چون این دانشگاه فاقد استخر اختصاصی است، دانشجویان علاقمند به شنا از استخر دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می‌کنند.

دلیل فوت این دانشجوی جوان علوم پزشکی هنوز اعلام نشده است و پزشک قانونی استان مازندران در حال بررسی این حادثه است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی پیامی، ضایعه اسفناک درگذشت مرحوم محمدرضا قربانزاده دانشجوی رشته هوشبری این دانشگاه را به خانواده این عزیز از دست رفته و همچنین به دانشجویان دانشگاه تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

هوالباقی

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأثر و تأسف با خبر شدم جناب آقای محمدرضا قربانزاده دانشجوی رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دعوت حق را لبیک گفتند. اینجانب از طرف خود و سایر اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن ابراز تأسف و همدردی ، این مصیبت را به خانواده ایشان ، دانشجویان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای بازماندگان وی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

کد خبر: 848915

وب گردی

وب گردی