«لاتاری» مهدویان بالاخره ساخته می شود/دو بازیگر اصلی مشخص شدند

پروژه سینمایی «لاتاری» به نظر می سد با دریافت پروانه نمایش به مرحله پیش تولید رسیده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، پروژه سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که گفته می شد در گرفتن پروانه نمایش با مشکل رو به رو شده مدتی است مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد.

به نظر می رسد مهدویان با تغییر در فیلمنامه و جلب کردن نظر شورای پروانه ساخت مجوز تولید سومین اثر بلند سینمایی خود را گرفته است.

حضور حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در سومین فیلم مهدویان قطعی شده است و احتمال حضور هادی حجازی فر هم در «لاتاری» وجود دارد.

وی پیش از این دو فیلم بلند «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را در کارنامه هنری خود دارد که هر دو در جشنواره فیلم فجر موفقیت های بسیاری را برای این فیلمساز جوان به دست آوردند.

آنچه که محمدحسین مهدویان در «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمرزو» به تصویر کشید بخشی از وقایع تاریخی ایران است اما «لاتاری» داستانی معاصر را پیگیری می کند و به موضوع اجتماعی قاچاق زنان ایرانی به کشورهای عربی می پردازد.

رسانه ای شدن مشکل پروانه نمایش «لاتاری» از آنجا آغاز شد که وی اواسط تیرماه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ساخته نشدن این فیلم داد. پس از آن اخباری مبنی بر مخالفت شورای پروانه ساخت در تولید این فیلم انتشار یافت و عنوان شد که اعضای این شورا از مهدویان خواسته اند در پذیرش اصلاحیه‌ها سعه صدر داشته باشد تا با بررسی مجدد این فیلمنامه بتواند پروانه ساخت را دریافت کند.

501

کد خبر: 848920

وب گردی

وب گردی