رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه روسای دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور رئیس این دانشگاه و روسای واحدهای دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم با تسلیت ایام محرم از زحمات دکتر حسنعلی زمانی در سمت رئیس دبیرخانه هیات امنای خراسان رضوی قدردانی و برای دکتر مسعود طاهری لاری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر مهدی ملک نژاد با تاکید بر اینکه رویکرد جدید دانشگاه استفاده از همه توانمندی‌ها و پتانسیل هاست، افزود: «با برنامه و پایه ریزی که توسط دکتر زمانی انجام شده امیدواریم با مدیریت دکتر طاهری از ظرفیت های استان بهره مند شویم.»

وی با اشاره به کارائی سیستم نظام مند، استفاده آن را در دانشگاه ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همدلی و ارائه برنامه ها و ایده های کاربردی به توسعه دانشگاه و پیشرفت و ارتقای جامعه کمک کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هم در ابتدای این مراسم بر فضلیت زیارت امام حسین (ع) در ایام اربعین تاکید کرد و با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) در خصوص مسئولیت،گفت: «در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده مسئولیم و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.»

حجت الاسلام مجید نصیری با بیان اینکه وقتی مسئولی تکریم می شود به معنای سلب مسئولیت او نیست، اظهار کرد: «همه باید با همکاری و احساس مسئولیت در ارتقای جایگاه دانشگاه بکوشیم.»

زمانی هم با قدردانی از همکاران حوزه کاری خود گفت: «تحصیلاتم در همه مقاطع در دانشگاه آزاد بوده و چندین سال معاونت هماهنگی و رئیس دبیرخانه را برعهده داشتم و در همه این دوران بر انجام کار خداپسندانه و رعایت قوانین و مقررات تاکید کردم.

مسعود طاهری لاری نیز به بیان برنامه های خود در استان پرداخت و از روسای دانشگاه ها برای انجام و به هدف رسیدن این برنامه ها مساعدت و همکاری خواست.

در این مراسم دکتر طاهری به عنوان رئیس جدید دبیرخانه هیات امنای خراسان رضوی معرفی و از زحمات دکتر زمانی با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

کد خبر: 848949

وب گردی

وب گردی