واکنش باشگاه ذوب آهن به شایعه اخراج قلعه نوعی

بعیدی گفت: تصمیم گیری در مورد مربی بر عهده مدیر عامل است اما تا جایی که من می دانم از امیر قلعه نوعی حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته پس از شکست سنگین ذوب آهن برابر پارس جنوبی جم هواداران این تیم به شدت خشمگین شدند و حتی عده ای از آن ها خواستار برکناری امیر قلعه نوعی بودند؛ از همین رو شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری قلعه نوعی مطرح شد؛ در همین راستا با مدیر رسانه ای ذوب آهن در همین رابطه گفت و گو کردیم که وی به صورت ضمنی این موضوع را تکذیب کرد.

مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن در رابطه با شرایط این تیم گفت: به هر حال فوتبال فراز و نشیب های فراوانی دارد و همانطور که در یک روز شش بار موفق به گلزنی شدیم یک روز هم نتیجه مطابق خواسته ها پیش نمی رود.

وی در رابطه با اینکه تا چه زمانی از قلعه نوعی حمایت می شود هم گفت: تصمیم گیری برای مواردی از این دست بر عهده مدیر عامل باشگاه است اما تا جایی که من می دانم اصلا در مورد این موضوع بحثی مطرح نیست و آقای آذری همواره از مربیانش به خوبی حمایت کرده است.

بعیدی در رابطه با اینکه بالاخره پس از کش و قوص های فراوان نهایتا ذوب آهن در نقش جهان میزبانی کرد هم گفت: به هر حال با اهتمام استاندار موفق شدیم که در این ورزشگاه بازی کنیم.

وی در رابطه میزان همکاری سپاهان در این موضوع هم خاطر نشان کرد: همانگونه که گفتم اگر اهتمام استاندار نبود نمی توانستیم در این ورزشگاه بازی کنیم چرا که همکاری لازم در این زمینه از طرف باشگاه سپاهان صورت نگرفت؛ به هر حال قرار بر این است تا زمانی که ورزشگاه فولادشهر آماده شود در این ورزشگاه میزبان حریفانمان باشیم.

606

کد خبر: 849012

وب گردی

وب گردی