زانتی: اینتر را به روزهای خوبش برمی گردانیم

خاویر زانتی، اسطوره اینتر، به هواداران این باشگاه اطمینان داد که گروه سونینگ قصد دارد نرآتزوری را بار دیگر به یکی از برترین باشگاه های اروپا تبدیل کند.

به گزارش ایسکانیوز، گروه تجاری چینی سونینگ سال گذشته 70 درصد سهام اینتر را خرید و در تابستان گذشته با استخدام لوچانو اسپالتی و به خدمت گرفتن چند ستاره جدید، تیم قدرتمندتری را در این فصل راهی میادین کرد. اکنون زانتی که نایب رئیس اینتر است، قول داد که این باشگاه به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

او به خبرنگاران گفت:" سونینگ گروهی با جاه طلبی زیاد است. آنها در کارشان در اینتر جدی هستند و به تاریخ باشگاه اینتر احترام می گذارند. همه ما قصد داریم تا باشگاه را به کسب جام های بزرگ و مهم برسانیم.

این باشگاه برای این جهش طرح ریزی شده و من معتقدم با هم می توانیم یک پروژه جاه طلبانه را شکل بدهیم. سونینگ برای ما یک حامی فوق العاده است."

اینتر آخرین بار در سال 2010 با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان چمپیونزلیگ شد؛ تیمی که زانتی کاپیتان آن بود. او در مورد موفقیت های آن تیم گفت:" مورینیو مربی بسیار با دانشی است. او مراقب همه جزئیات هست؛ شخصیت فوق العاده ای دارد و واضح است که شور و اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد.

همه این موارد با هم ترکیب شد و او در دو سال تیمی ساخت که فوق العاده بود. به همین دلیل بود که ما به آن موفقیت ها رسیدیم."

606

کد خبر: 849014

وب گردی

وب گردی