امیر اسماعیلی: پاسخ ما به دشمنان دندان شکنی خواهد بود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به توهین های مکرر آمریکایی ها به ملت و دولت ایران و سپاه پاسداران گفت: با اذن فرمانده معظم کل قوا، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در دیدار با فرزندان و همسر شهید مدافع حرم جاوید الاثر محمد رضا یعقوبی گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم و امنیت کشورمان دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت خانواده هایشان را داشتند افزود : باید با تمام توان از خانواده های شهدا حمایت کرد چرا که این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش یادآور شد: امروز از یکسو نیروی دریایی ارتش و سپاه آماده است در صورتی که دشمن قصد تعدی به مرزهای آبی ایران را داشته باشد، آنها را تکه تکه کند و در سوی دیگر، نیروهای مسلح اعم از ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج مردمی می توانند بلایی بر سر دشمنان بیاورند که حتی فرصت گریه کردن را هم نخواهند داشت.

امیر اسماعیلی با اشاره به توهین های مکرر آمریکایی ها به ملت، دولت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با اذن رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران همواره روی پای خود ایستاده، افزود: همبستگی ملت ما فقط زیر پرچم ولایت و با فرمایش مقام معظم رهبری بیشتر می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش همچنین با خانواده سرهنگ شهید علیرضا محمدی نژاد دیدار کرد.

امیر اسماعیلی در این دیدار با قدردانی از صبر و مقاومت خانواده های شهدا گفت: صبر و استقامت خانواده های شهدا ستودنی است واین عزیزان با تحمل سختی های فراوان الگویی ارزشمند برای نسل امروز هستند.

وی افزود: سرکشی از خانواد های شهدا باید دراولویت کارهای مسئولان قرارگیرد در غیر این صورت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

301

کد خبر: 849026

وب گردی

وب گردی