اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی انتخاب شدند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی به دستور رهبر انقلاب تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز ؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری با اصحاب رسانه امروز 29 مهر اظهار کرد: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخاب شدند، بر این اساس روسای قوای سه گانه، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت، وزرا، روسای کمیسیون های مجلس، معاون اول قوای سه گانه، روسای دستگاه های اجرایی و 20 نفر از اعضای مجمع عضو این هیئت هستند.

وی در ادامه افزود: این هیئت میزان انحرافات قوای سه گانه از سیاست های کلی را تعیین می کند و سپس برای اصلاح به آنان ابلاغ خواهد شد.

رضایی با تاکید بر اینکه در بحث موشکی از هیچ کسی اجازه نمی گیریم، گفت: برای دفاع از ملت و کشور هر آنچه مشروع باشد و با استاندارهای جهانی سازگار باشد را خواهیم داشت. بسیاری می خواهند موشک های ما را محدود کنند تا در فرصت مناسب برای کشورمان تهدید بیافرینند، موشک های ما برای صلح و امنیت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره تحریم هایی که امریکایی می خواهند علیه سپاه اعمال کنند و گفته اند در تاریخ بی سابقه است، گفت: ترامپ شعری می گوید که در قافیه اش می ماند. تحریم سپاه آرزوی آنان است ولی در صحنه عمل با شکست مواجه می شوند. نقض برجام و حتی بی خاصیت کردن آن بی پاسخ نمی ماند.

کد خبر: 849074

وب گردی

وب گردی