از سکه سلامتی چه می دانید؟ 

حتما می خواهید سالم، پرتحرک و خوش هیکل باشید، هدف، بسیارعالی است؛ ولی برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی داشته باشید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ضیاءالدین مظهری، متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با برنامه «یک نکته یک متخصص» شبکه رادیویی سلامت با بیان این اینکه حتما می خواهید سالم ، پرتحرک و خوش هیکل باشید، افزود: هدف، بسیارعالی است ولی برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی داشته باشید و به این نکته توجه کنید که سنگ بزرگ، علامت نزدن است.
وی ادامه داد: بنابراین، سعی کنید گام به گام به آن هدف برسید. مثلا اولین قدم را با آهسته غذا میل کردن؛ دومی را با کاهش مصرف غذا در روز؛ سوم گام را با تقسیم کردن همین مقدار غذای مصرف روزانه به دفعات پنج یا ششگانه بردارید.
این متخصص تغذیه در ادامه بیان کرد: چهارمین گام را با حذف مصرف تنقلات بین وعده های غذایی و همینطور گام های بعدی را برای رسیدن به هدفتان اضافه کنید و عادات جدید مانند پیاده روی و ورزش را نیز در برنامه روزانه خود بگنجانید.
مظهری در پایان اظهارداشت: تغذیه مناسب و سالم، یک روی سکه و ورزش و پیاده روی، روی دیگری از سکه گرانبهایی ست که نام آن، سکه سلامتی گذاشته شده است.

701

کد خبر: 849153

وب گردی

وب گردی