بخش‌های ccu و icu بیمارستان امام حسین(ع) اهرم به زودی راه‌اندازی می‌شود

سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) اهرم گفت: راه‌اندازی بخش‌های ccu و icu بیمارستان یکی از موارد مهم در برنامه‌های این بیمارستان است که به زودی محقق می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله ملکی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر اهرم اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در تاریخ سلامت کشور است که در همین راستا اقدامات بسیاری به انجام رسیده و به راحتی می‌توان با یک مقایسه نسبت به قبل از اجرای طرح از برکات و اهمیت آن آگاه شد.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بخش درمان در استان بوشهر و شهرستان تنگستان، افزود: فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) اهرم که شامل درمانگاه، اور‍ژانس، دو اطاق عمل، اطاق عمل سرپایی و زایشگاه بوده به عنوان یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان است که به امید خدا به زودی باید شاهد افتتاح آن باشیم.

سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) اهرم تصریح کرد: با افتتاح فاز دو بیمارستان، جذب پزشکان و متخصصین خدمات بیشتری به مردم عزیز شهرستان و حومه ارائه داده خواهد شد.

ملکی بیان کرد: راه‌اندازی بخش ccu و icu بیمارستان یکی از موارد مهم در برنامه‌های این بیمارستان است که به زودی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده ما نبود محل اقامت کافی جهت استقرار پزشکان متخخص غیربومی در این شهر است که با اخذ مجوز ساخت و ساخت دو واحد پانسیون از طرف دانشگاه علوم پزشکی، کمک بسیاری به جذب پزشکان می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهرم ضمن عرض تبریک انتصاب ملکی به عنوان سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: باتوجه به شناخت از ملکی و همچنین تجربه کاری وی در شهرستان امیدوارم که مشکلات درمانی این شهرستان به زودی برطرف شود.

عباس صبوری افزود: با حمایت‌های این شورا شاهد ارائه خدمات بیشتر و همچنین رضایت‌مندی مردم از خدمات درمانی بیمارستان امام حسین(ع)اهرم خواهیم بود.

منبع: فارس

902/900

کد خبر: 849162

وب گردی

وب گردی